2 gün sonra regl olucam genelde zamanında gelir ama öncesinde iki gün kadar kahverengi akıntım olur. Eşimle birlikte olduk ve birliktelik anında kahverengi akıntı geldi bugünde kırmizi kan geldi regl oldum sandım sonra yine azaldı ve kahverengiye döndü regl mi olucam acaba yoksa başka bir sıkıntı mı var anlamadım. Sabah karnım ağrıyordu regl sancısı gibi. Şuan hiçbir şeyim yok. Belli belirsiz de kahve işte. Sizce regl mi ? Yoksa kafamda kötü senaryolar kurmaya başladım