Egeto Mekselinabyb bugün yaptırdık biz de. Normalde hiç kusmaz ama aşıdan 4-5 saat sonra çok hafif kustu. Yan etkisi olabilir normal karşılıyorum.
Rainbow_ Mekselinabyb bende dün yaptırdım yapmadan önce yarım saat ve yaptıktan sonra yarım saat beslenme olmasın mide bulantısı yapabiliyor demişlerdi
Nehirgizen Mekselinabyb mmm ben yaptırınca kustu sanmıştım olabilir bizde olmadı ama aşıya da bağlamayın belki hızlı kaldırmışsınızdır karnı çok doymuştur ya da birden ağzına gelmiştir
Melekanne91 Mekselinabyb benim bebegimde olmadi fakat ilk 15 dk beklerler zaten kusmasin diye ve cok kimildatmanizi istemezler bebegi.yapabliyor.tokluk durumu neydi bebeginizin
Deletedmom_33 Mekselinabyb 2 ay asilariyka yaptırdım. Genelde uyku durumu oldu. Ertesi gün biraz çıkarıyordu yedikten sonra ama 4 aşı birden oldu hangisinden bilemem