Kahvelihome Merhaba oğlum perşembe aşı oldu, dün gece kusmaya başladı, ve ishal oldu perşembe ateşi vardı şuan halen ishal yeşil sümüklü ebe ateşi olabilir dedi ama sizce bu durum normal mi hastaneye gitmelimiyim,
yuhumgeliy Kahvelihome rota aşısı olmuş muydu acaba ? Sürekli fışkırtarak kusma ve sürekli ishal halindeyse onun belirtisi olabilir
Halimea Kahvelihome cnm bizde persembe gunu olduk cok şükür oyle birsey olmadı ,Allah gostermesin hemsire yanliş ignemi ? vurdu. Siz bence hastaneye götürün ihmal etmeyin . Cok geçmiş olsun Rabbim sifa versin kucuk kuzucuğa…