Selam anneler baby plus Kanyon Bebek arabasını kullanıyorum ama ne yazık ki sol tekerleğinden tıkır tıkır ses geliyordu önceden ince bir ses şimdi ise hareket ettirdikçe gıcırtı sesi geliyo aynı sorunu yaşayan var mı çok sinirim bozulmaya başladı neredeyse atacağım yani ama eşimin korkusundan atamıyorum 😂