dnzderin korkma normal, emzik yarım damak al benim kızımda erken doğdu şükürler olsun şimdi 7 aylık oldu, ilk zamanlar bende çok tedirgindim ama lohusalık etkisi çok büyük, şu an en çok sana ihtiyacı var, mümkün olduğunca sakin davran, al bebeğini yanına sende uzan, emziği düşüre düşüre öğreniyorlar benimki de öyleydi ayy hele geceleri 🤭 bir de dua aç evde dinleyin iyi gelir, hayırlı olsun arkadaşım, sağlıkla büyüsün 🥰