4 buçuk yaşında bi oğlum var ama asla saç kestirmek. İstemiyo bağlatmıyo papaz gibi kafası bugün evde konuştuk anlaştık çıktık ve berbere gidince kıyamet koptu sanki etini koparıyor çocuğun öyle bi ağlama yok siz bu çocuğun saçını kestirmeyin boşverin abla biz yapamayız dedi tamm dedim gezelim biraz amcasıda yanımızdaydı neyse bi berber daha buldu kaynım daha kaoıda bastı yaygarayı bebrberin içi dolu adam müşterilerim rahatsız oluyo kesemeyiz saçını kusura bakmayın dedi ama bizimki kendini yerlere atıyo salya sümük tamam oğlum kesmiyoz eve gidiyoruz dediysemde yok bütün millet nasıl bakıyo bize çıktık ordan taksi durağına gidiyoruz hala ağlıyo eti koparcasına atıyo kendini yerlere taksiye binene kadar rezillik çektim resmen evde keselim diyorum yine aynı napcam ben nasıl bi yol izlicem aşırı terliyo kafası enselerini toplasak bile yetecek ama yok bana bi akıl verin nasıl kandırıp kesicem ben bu saçları baya uzun oldu kusura bakmayın