Minikkmr Hanımlar bebegim 4 aylık ayakları hep ıslakmış gibi. Terliyor ve soğuk oluyor ayakları hep çorap olmasına rağmen.Bir çözümü var mıdır acaba
Minikkmr Sblatc kalın da giydirmiyorum. Özellikle çorabını çıkardığımda ayakları daha ıslak ve soğuk oluyor.