Gonul_celen Milasmom mümkünse 2 yasına kdr vermeyin diyorlar vermeyi düşünmüyorum Ablam çok süt içmiş ve suan kansızlığı var kansızlık sebebiyet oluyormus direk içmesi için vermem ama sütlaç muhallebi vs kullanırım 1 yasından sonra
Milasmom Gonul_celen benimde kafam karışık dediginiz gibi sutlaca muhallebiye koyarim, inek sutu yerine yogurt, kefir verin diyor doktorlar. Muhtemelen devam sütüne devam etcem.
Gonul_celen Milasmom tabi devam sütü ile devam edin en az 2 yasına kdr cubku normal sütten o vitaminlerin hiçbirini alamayacak
Betujjj Evet devam sütü verin inek sütü vermeyin kansızlık yapıyor önceki nesil hep ğnek aütüyle büyümüş bakınız anemi kansızlık kol geziyor
boncuk80 Betujjj Bilmediğim için soruyorum Devam sütleri var marketlerde Pınar marka vs? Bunlardan mı bahsediyorsunuz yoksa formül mamalardan mı?
Melekuglum Kaynanam bebeğime pirinç unu yapmış süt ve su karıştırın bi seferden bir şey olmaz demi çok aklıma takıldı 😢
Melekuglum Milasmombana sütü arttırıcı en iyi şey inek sütü dediler bende her gün bir bardak içiyorum inşallah sıkıntı yapmaz bebeğime
Milasmom Melekuglum sorun olmaz sut arttirici olarak sutlu tatlilar da tuketebilirsiniz sutlac bana cok sut yapardı birde revani irmik tatlisi hashasli kek falan icinde irmik oldugu icin guzel sut yapiyor birde bulgur pilavi tavsiye ederim