Merhaba güzel anneler.
Bebemin uyku düzeni şöyleydi: gündüz 4 kez 45 dklık uykular, gece 11de uykuya geçiş 4 veya 5te bir kez beslenme, 8de güne başlama.
Ama 2-3 gündür gece 2de kalkıyor 4 buçuk 5 gibi kalkıyor. Dün gece 3 kez kalktı toplamda. Bugün de 1,5 saatlik bir uyku uyudu şimdi de 3 saattir uyuyor. Nedendir acaba hasta falan mı olacak dünden beri de bir keyifsiz ama😔.. Yoksa 6. Ayda düzen değişiyor ondan mı ? 6. ayda var mı böyle olan sizin nasıldı?