Msl- açıkcası ben bebeğime göre gidiyorum mesela dün gece huysuzdu pek uyumadı böyle olunca bugün tüm gün sadece emdi uyudu, bir ara uyandığımda ek gıda verdim o kadar, ama normal zamanda da günde 2 veriyorum hatta daha bir çok yapmamız gereken tadımlar da var, 9.aya kadar anca düzen oturuyor dedi doktorumuz, 6,7 genelde tadım ayı esas 8 hadi bilemedin 9 da daha güzel ilerleme olur diye düşünüyorum.