Biricik-2 sarımsağı ezip,zeytinyağına koydum.bir kaç hün karanlıkta beklettim.Sora da süzüp saçıma sürdüm.Ben bunj hep yaparım..anlımdaki o kısa kısa dikilen saçlar kahkül oldu 6 ayda.Amma velakin her güzel şeyin,celebesi var mutlaka. Ben sürüp öyle bir kaç saat veya bir gece bekletmedim saçımda.En az 3 4 gün saçımda kaldı sarımsaklı zeytinyağı.Gerçi 2 gün demeden o ağır kokusu gidiyor.ama müthiş saç uzatıyor.4 gün