Öğlen ebeveyn banyosunu çamaşır suyuyla yıkadım lekeler geçmiyor çünkü. Kapısını kapattım havalandirma açtım ama yatak odasi hafif çamaşır suyu kokuyor. 2 saate kadar da kızımı uyutacağım. Etkiler mi aceba ya nasıl bir an önce geçer önerisi olan var mi🤔