Kızlar benim kızım 1 yaşına giricek bu zamana kadar hep ayagımda salladım ama artık büyüdü ayağımdan bırakmak istiyorum beşikte rahat etmedi diye yerde uyutuyorum ayagımda sallayarak bırakıyorum uyanıyor fön sesini açıyorum hemen o açıkkende biz eşimle uyuyamıyoruz napmalıyım ilk bebeğim tecrübesizim uyku arkadaşı alsam hangisini almalıyım yok sa geç mi kaldım alın diyorsanız hangisini almayalım lütfen görün ve yardımcı olun tecrübeli anneler