Kızlar merhaba 10 aylık olduk çok şükür bebeğim agırlıklı püre şeklinde besleniyor akşamları balık köfte vermeye çalışıyorum fakat iki üç küçük dilim yedikten sonra devamını istemiyor diliyle ıtekliyor çıkarıyor. İki üç dilimle doyar mı hiç mecbur mama verip öle yatırıyorum acaba yutma refleksimi gelişmedi tam o oyüzden mi istemiyor çok endişeliyim bu konuda sizin yavrularınızın beslenmesi nasıl