Eldu97 Kızlar çok az bakla yedim emziriyorum sonra internetten baktım zararlıymış bişey olur mu çok korkuyorum lütfen bişey yazın..
NilMomm Eldu97 ben hep yedim kimse de bana öyle bir şey dememişti bir şey de olmadı. Öyle bir şeyi ilk burada okudum sonradan.
deniz-95 Eldu97 çocukta bir farklılık görürseniz hemen acile gidin. Bir daha da 2 yaşına kadar tüketmeyin, tükettirmeyin.
Eldu97 deniz-95 yok birdaha yemem zaten toplasam 2 Çatal anca tadına baktım Allah korusun bişey olursa bugün mü belli eder kendini
deniz-95 Eldu97 çocuğa bir şey olması için favizm hastası olması gerekiyor. Sütünüzden ona geçtiği gibi belli eder kendini zaten.
MinnakPanda Bakla zararlimiymis😱 ben kaç tabak yedim Allah bilir. Hiçte bişey olmadı. 4 aylık bebeğim