Kızlar 5 buçuk aylık bebeğim var 3 gündür ateş halsizlik geçmedi parol icmeme rağmen ambulans geldi iğne yaptı çok etkisi olmadı serum sakın alma 10 gün gitmez vücuttan bebeğine 10 gün mama vermek zorundasın dedi mama parolda hiç fayda etmedi serum alsam sknti olur mu bebeğime daha bakamıyorum yiyemedigim içinde doymuyor çok üzülüyorum akıl verin bana lütfen 😓