Merhaba bayanlar ben ocağın 26sinda normal doğum yaptım, çok fazla dikişim oldu yani anlayacağınız af edersinz arkaya kadar makas ile kestiler, neyse öyle böyle iyileştim, ama doğumdan sonra sürekli kabız olmam beni çok fazla zorluyordu yani canımdan can gidiyordu, geçen gece affınıza sığınarak söylüyorum büyük abdeste çıktım ve bi baktım adet olur gibi kan gelmiş, yer böyle birini kesmiş gibi kan ödüm koptu ne olduğunu şaşırdım. Annem belki dikişlerin zorlanmıştr dedi ama ben korktum ister istemez. Bu durumu yaşayan oldu mu veya yaşayıp doktora gittiğinde nedeninin ne olduğunu bilen.