Glsn7581 Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlükken sünnet oldu 17 gün oldu hala dikişlerini tamamen atmadı.normal mi
SeninAnnenBirMelektiYavrm Glsn7581 4 aylık olduk 7. Gün bütün dikişleri düşmüştü. Bi doktorla görüşün
Pediatrihemsiresianne Glsn7581 çocuğun direnciyle yapısıyla alakalı 1 aya kadar bütün dikişlerim dökülmesi iyileşmenin de tamamlanması gerekir. Bizim de 15 günde tamamen düşmüştü ama her gün ılık suyla yıkıyordum çabuk düşsün diye
Glsn7581 Pediatrihemsiresianne çok teşekkür ederim ben de bebe sabunu ile yıkıyorum hafif uyuyarak yapmışlardı 3 tane dustu gerisi duruyor
1prenses2prensannesi Bizde 4 aylıkken olduk lazer sünnet yapıldı biraz kilolu oşduğu için gömülü şuan her bez açmada masaj yapıyorum dikişlerimiz baya eridi son bi kaç tane kaldı ama ağrı sızı vs yok şükür iyiyiz
Pediatrihemsiresianne Glsn7581 rica ederim sabun değmezse daha iyi olur aslında ama 1 aya kadar iyileşir inşallah endişe etmeyin 😇
1prenses2prensannesi Glsn7581 şükür biz hiç çekmedik aksine daha sakindi 20 gün oluyor nerdeyse sancısız geçti işk günler sürekli uykusu geldi
Glsn7581 Pediatrihemsiresianne peki yapışıklık olmasın diye ileri geri yapılıyor mu Doktor bilgilendirmedi tombiş bı bebek
Pediatrihemsiresianne Glsn7581 krem sürerken ve altını her açmanızda pipiyi aşağı doğru gererek sürün ne olur ne olmaz pipi içe kaçabiliyor bazen
KeremAlinin_annesi Glsn7581 Doktorun verdiği şırınga icindeki merhemi kullandım her altını açmama doğal zeytinyağı döktüm hep o baya fayda etti
Dolores Ya yaptıranlar yazabilir mi, ağlıyor mu bebişler o an? Acı ve ağrı var mı, süreç nasıl oluyor? Ne kadar sürede iyileşiyor? Bebeğim 5 aylık yaptırsam mı yaptırmasam mı çok kararsızım 😞 ya canı çok acırsa söyleyemez diye düşünüyorum üzülüyorum ☹️
Glsn7581 Dolores huysuzluk ağlama illaki oluyor ancak büyüdükleri zaman daha hareketli olacaklar belki de o bölgeyi elleyecek iyileşmesini geciktirme ekler.ben böyle düşündüm o yüzden yaptırdım
Canbebek54 Dolores oğlum 5,5 aylık 9 mayısta sünnet olacak nasipse. Bende cok korkuyorum stres oldum simdiden☹
Ugurluyolum Canbebek54 Dolores 4 aylık olmasına 10gün kala yaptırdım iyiki yaptırmışım şimdi ki aklım olsa 40ı çıkar çıkmaz yaptırırdım valla iğne yapılırken ağladı sünnet edilirken de ağladı ama iğne kadar değil bide ilk uyandığında ağlamıştı 2 3 calpol verdim her bezini açtıkça kremini bol sürdüm yapışmasın diye okadar
BhrSnr Dolores buyuk oglumu 5 yasinda yaptirdim psikolojisi cok zor cocuk icin bir kac gun cok zorlandik iyilesme suresi de uzun. Onu yasadiktan sonra bir daha oğlum olursa bebekken yaptiracagim demistim. 2.oglum 1 aylik doktorumuz yaptirin iyi olur dedi. Sinir uclari gelismedigi icin agri hissetmez cabuk iyilesir dedi 2 yada 3 aylikken yaptiracagim bende.