merhaba lütfen bana bir fikir verin yardımcı olun bebegim 42 günlük. sezeryanla doğdu. doğduğu günden beri emziriyorum. ancak 1 aydır devamlı memede olmak istiyor. bebeklerin memede uyuma alışkanlığını normal karşılıyorum bu doğal ama. gün icinde uyanıkken devamlı meme istiyor. ve 24 saatin sanki 18 saati devamli emziriyormusum gibi bir his. uykusu da öyle 2 saatte bir emzircek sekilde de değil. doktora söyledim aç mı acaba doymuyor mu diye o evham yapıyorsun dedi. ama anneler hisseder ya bu çocuk sanki çok iştahlı doymuyor. Çisli ve kakalı bez takibi de yapıyorum gayet normal. Kafayı yicem ne kendime bakabiliyorum ne ev işi hicbirsey. bide çevreden herkes seni emzik yapmış bu diyo sen alistirmissin kendine diyo yahu kim ister boyle bir hayat dk başı memede çocuk. Dün misafirliğe gittik rezil oldum. Sürekli mememdeydi. emzik de tutmuyor bu arada. ne yapicam bilmiyorum nolur yardımcı olun. nolur nolmaz diye dün eve mama aldım. verip vermemekte kararsızım ne yapmalıyım sizce??