Streptekok Kızlar 4 aylik bebegim var normalde öğle uykusuna yatardım şimdi 5 saattir ayakta ve durmuyor. Emzirp yatağa koyuyorum aşırı derecede bitmeyen ağlaması oluyir. Kucağa alıyoruz susuyor. Yoruldum napacagimi bilemiyorum . Akıl verin lütfen