15 aylık bebeğim şimdiye kadar hiç süte baslamadık gıttıgım bazı doktorlar süte basla dıyorken bazıları sütü hiç önermiyor yogurt yesin dıyor anlayamıyorum bu yaklasımı bizde süt içerdık neden şimdi önermıyorlar bende gelişimine destek olur dıye baslamak istıyorum ama çok kararsızım lütfen fikirlerinizi söyleyın ve kaynatılmış inek sütümü pastorize sütmü daha iyi olur?