saimeenurr Anneler merhaba 2 aylık bebeğim var ve kakasını hep gürültülü yapıyor ama zorlanma olmuyor sizin bebişler nasıl yapıyor gürültülü olması normalmi
kaderimdebudamivardi saimeenurr laktoz introlansı olabilir benim ki de öyleydi laktozsuz mamaya gecince kusması kakası düzeldi canım takip et kusma da çoksa
Berilsmom13 saimeenurr benim kızımda öyle doğduğundan beri şuan 6 aylık oldu hala takır takır ses çıkarır
saimeenurr kaderimdebudamivardi kusması da son 1 haftadr arttı maalesef doktor fazlasını kusuyor dedi
Glcntna saimeenurr biİmde öyleydi gazdan dolayı gazını atamayınca gürültülü kaka oluyor doktorumuz bio gaia verdi 4 aylık hala kullanıyorum.