Gulsh Merhaba kızlar ikizlerim 3 Mayıs’ta 5 aylık olacaklar ek gıdaya başlamak istiyorum İlk olarak gece kaşık maması na başlamak istiyorum kullananlar var mı önerileriniz nelerdir
kaderimdebudamivardi Gulsh merhaba kaşık mamaları boş kilo yapıyor bende dün ek gıdaya 4.5 ayında baslayacagız diye uygunken hurma özü ve bebek irmiği sipariş ettim kendim yapacagım püresini ve pirnç ununu nacizane 🍀
Theteacher Gulsh doktorunuza danıştınız mı ek gıda için? Genel olarak bebeğin 180 günü dondurmasını tavsiye ediyorlar ek gıdaya başlamak için
Gulsh kaderimdebudamivardi hım nerden sipariş verdin canım ebebektede var sanırım oradan alsam olurmu
Theteacher Gulsh o zaman siz bilirsiniz, her anne bebeği için en iyisini bilir, biz 2 gün kuralı ile ilerledik doktorumuzun tavsiyesi ile, size de kolaylıklar dilerim ❣