Mhtpsrkn Bebeğim 3,5 aylık meme ağırlıklı mama yla besleniyo.mamayı değiştircem doyurucu bir mama önerir misiniz aptamil dışında
SabahGunesim Mhtpsrkn anne sütüne çok yakın bence. Tabi denemek lazım bebeğinizde işe yarar mı bilemem her bebek farklıdır
Mhtpsrkn meric aptamil kilo aldırıyo ama sağlıklı kilo aldırmıyo fos kilo yapıyor diye biliyorum o yüzden
nagehanyorulmaz aslında bağışıklık güçlendiriyor aptamil başka mamada da bu özellik yok kilıo aldırımı da iyi ben çok memnunum
fatma1965 [bilinmeyen] ben hep aptamille besledim. Büyük kızım emmişti 2. de göğüslerim yara oldu, hiç ememedi. aptamilden çok memnunum