Belemgeldi Bebegim 8 günlük sezeryan dogum yaptim surekli sagiyorum 10cc 15cc cikiyor iki gogusten. Boyle bi durum yasayan var mi? Su, still tea, bestlak kullaniyorum ama yok😔😔
Melek11111 Belemgeldi Benimde öyle oldu mama ver ama sık sık emzir merak etme artacak sütün sonra mamaya bile ihtiyacın kalmayacak .Bu bebeği veren Allah rızkını vermeden bırakır mı hiç ben hep öyle düşündüm
Heyecandorukta Belemgeldi bebeginin mide kapasitesi o kadar zaten canim. Benim normal dogumdan sonra 1.5 hafta 1 damla sutum gelmedi ama bebegimi 8 ay emzirdim Allaha sukur. O makinada gordugun miktar onemsiz.
Emirinannesiiiiiii Belemgeldi Benimde başlarda gelmiyordu kendi kendine düzeldi bişey kullanmadım. Ilık duş aldığımda gelmişti biraz
Haticee_ Benimde öyleydi şuan 10. Gündeyiz ve dünden beri başladı akmaya bu seferde bebeğim emmiyor. Ah ahh annelik çok zor hep bir sorun yaşıyorsun 👀 stres yapma sürekli emzirmeye çalış ve pompayla sağ elinde sonunda bollaşıyor birde su çok iç
Ugurluyolum Canım pes etmek moral bozmak yok.. Sağdığınla çocuğun emdiği süt aynı değil.. Vee şuan sütün çok yağlı her türlü doyar çocuk üzülme.. Hoşaf yap iç elma üzüm içine tarçın biraz toz şeker..vee boool bool su iç bu günlerini zehir etme kendine.. Bebeğini sağlıkla büyüt ❤️
Happy_moms65 1 bardak ılık suya 1 tatlı kaşığı kimyon döküp içebilirsinz benimde gelmemişti onu içtikten sonra geldi ve tabiki bebeğimi emzirdim bol bol