szeynep99 benim oğlumda nerdeyse 3 4 aylıktan beri ellerinden tutuyoruz bütün evi adım atarak yürüyor bu aralar tutunup kalkmaya çalışıyor, hep ellerini uzatıyor beni kaldırın diye oturunca ve yatınca çok sinirleniyor emeklemiyor dönmüyor da ilk dişi 4.5 aylıkken çıkarttı şu an üstler şişti patlamak üzere. 7sinde 8 aylık olacak. Bende tembel heralde diyorum 😂 ya geç emekleyip geç yürüyecek yada erkenden bi bakmışsın kalkacak ayağa. Canları ne zaman isterse o zaman yapacakları için bizim yapacak bir şeyimiz yok sizinkinde de bi problem yok