Eslenur34 Kızlar 4gun önce normal Doğum yaptım bebegımden akıntı seklınde kan gelmıs normal mı doktora goturmelımıyım
pattisanne Eslenur34 benim kızımda da oldu hormonlardan kaynaklanıyormuş korkulacak bişey yok dedi doktor.
zeynep321 Eslenur34 yenidoğan da akıntı olabilecegini söylemişti ebeler .benm bebeğimde kirmizi değil de beyaz bı renk gelmişti anneden geçen hormonlar sebebiyle demişlerdi sonrada düzeldi zaten
BelaCivciv Eslenur34 Kız bebişlerde hormonlardan kaynaklı oluyor gayet normal. Benim kızımda da oldu. Bir haftadan fazla sürerse doktora danışın ama
pattisanne Eslenur34 yok korkmayin benim bebeğimin 2 gün üst üste kan geldi profesör’e gösterdik. Korkulacak bişey yok dedi anneden çocuğa geçen hormanlardan kaynaklanıyor dedi.
zeynep321 Eslenur34 Kanda gelebileceğini söylemişlerdi kan görmedim de beyazdi. siz yine doktorunuza baş vurun
siradancinkopil Çok yakın bir arkadaşımın kızında da oldu yeni doğduğu zaman, doktor kız bebeklerde olabildiğini, korkulacaklar bişey olmadığını söylemiş. Siz yine kontrole gittiğinizde sorun tabii ama olabilen bir durum
paradise Eslenur34 siz yine de goturun zaten bir kac gune kontrolunuz vardır muhakkak sorun doktorunuza
mi34- Eslenur34 canım bizde iki kere geldi kızımdan doğduğunda bende çok panik etmiştim resmini çekip doktoruna göstermiştim çok normal dedi kız bebeklerinde oluyor anne hormanı geçiyormuş korkma
ElfCyd Eslenur34 kız bebeklerde anneden geçen hormonlar nedeniyle kan, akıntı olabiliyor :) korkmayın benim kızımda da olmuştu. Sonrasında geçiyor.
Eslenur34 Kızlar yorumlarınız ıcın teşekkürler hastnaden geldık sarılık 25olmus sarılık son noktaya geldıgı ıcın akıntı kanlı gelmeye başlamış yatış verdı bıraktım kuveze bebegımı geldım çok üzgünüm ne zaman cıkar yasayan varmı
K07- Eslenur34 bizde yaşadık canım sarılık olayını ama biz aynı odadaydık hastanede küveze bırakıp gelmedim kendim emzirdim kendim baktım