İlk önce 6.5 yaşında kızım hastalandı burun akıntısı hapşırık öksürük vs o şimdi daha iyi bu sefer dün gece ufaklık hastalandı 10 aylık cesme gibi burnu akıyor hapsiriyor öksürüyor doktora gittik boğazında iltihap var dedi antibiyotik ve iburamin zero verdi burnunu serumla temizliyorum arada aspire ediyorum iştahı tamamen gitti mamasını zar zor içiyor başka ne yapabilirim bayram üstu kötü oldu memlekete gideceğiz çabuk toplanması için napmaliyim hanımlar önerilerinizi alabilir miyim ? Dün gece hiç uyuyamadi çocuğum 5 ten 7.5 a kadar ağladı ya ilk defa 10 aydır ilk kez bu kadar çok ağladı şimdi 12 den beri uyuyor 😢😢