Mehfam benimki 3 aylık, 1 ay sonra uçakla yolculuk yapıcaz Allah nasip ederse.Genelde ağlayan bi bebek ve mama içiyor sadece napcam bilmşyorum ben de çok tedirginim.Pazartesi günü de otobüs yolculuğu yapıcam 6 saat yanımda annem var Allahtan ama yine de tedirginim