birkizbirerkekannesii doğum yapalı 2 ay oldu lekelenmem hiç bitmedi. son günlerdede leke gibi değilde kırmızı kan geliyo adet olur gibi. acaba adetmi oldum. 2. sezeryanım bu arada
Damlasu23 birkizbirerkekannesii benimde oluyodu arada normal gelmeyen kanlar geliyo 4 ay oldu bitti bnm
Buse1609 birkizbirerkekannesii Canım bende de aynısı oldu sonra bir kesildi 7. Aydayım gelen giden yok :)
Beyaz16 birkizbirerkekannesii benimde bebeğim 7 buçuk aylıkken ilk adetim geldi. Normal oldu bir tık daha uzun sürdü. Bu ayda sadece lekelenme oldu anlamadım. Aynısı bebeğim 6bucuk aylıkken de olmuştu. Adet olacağım herhalde dedim ve bir ay sonra oldum ee niye devamı gelmedi şaşkınım 🤦🏼♀️
birkizbirerkekannesii Damlasu23 doktora gitmişmiydin peki.benim 2 çocukla doktora gitmeye bile zamanım olmuyo