Kizlar bir önceki postumda kanlı akıntım olduğunu söylemiştim doktora göründüm pcos hastasıyım zaten 2.5 yaşında bir kızım var çok şükür akıntının yanında rahmimde aşağı vuran agrimda vardi.dojtorla görüştüm yumurtalık enfeksiyonu olduğunu ve üreme organlarına zarar verme ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi. Daha önce pcos için gittimde doktorum simdi denersen çocuk dene çünkü ilerleyen zamanlarda daha zor olabilir pcos yüzünden demişti kızıma kardeş istiyorum ama ne yapsam eşimi ikna edemiyorum 😞 başına gelen ve çocuk sahibi olan yada böyle birşey olduğu icin tedavi gören o şekilde hamile kalan arkadaşlar varmı aramizda