Musam 13 aylık 9 kilo. Yemesi emmesi iyi bez doluluk durumuda iyi. Banada zayıf diyorlar ama ne yediğini vs ben bildiğim için önemsemiyorum. Bence sizin bebeğinizin kilosu da iyi maşallah. Zaten artık daha fazla hareket halinde oldukları için kilo alımında yavaşlama yada azalma olabilir