Merhaba kızlar
Benim oğlum 3 ay 8 günlük sürekli emmek istiyor yani hani 2 saatte bir emzireyim diyorum en azından ama emerek uyuduğu için 2 saati doldurmuyo bile çoğunlukla uyku istediği için. Doktorum da 2-3 saatte bir emzir yoksa sütün azalır dedi. Emzirme danışmanları da sütün artması için bol bol emzir her fırsatta diyolar. Sizce sütüm azalır mı? Oğlum her istediğinde emziriyorum. Emzik de almıyor, mama da kullanmıyoruz sadece anne sütü. Bu arada sürekli emdiği için ön sütü fazla alıyo sanırım 3.ay kontrolünde 5600 gram geldi kilosu. Yorumlarınız var mıdır? Ne yapacağımı şaşırdım.