7 ay 10 günlük bebeğim, bu zamana kadar ciddi anlamda böyle zorlanmadım.. Hiç bi şekilde memnun olmuyor.. Sürekli mızır mızır sesler, sinir çığlıkları.. Bugün dayanamayıp ilk defa biraz sesimi yükselttim. Şimdi uyuyor vicdanım sızladı. Bu dönemden geçenler var mı bizim gibi, eski bebemi istiyorum ben😑