Ben çok verdim faydalı olduğunu araştırdım annem de bize çok vermiş etrafımda veren anne çok ve şuana kadan ne ben nede verenler bir zarar görmedik
ben ilk zamanlar vediğimde bebeğimi öyle bir rahatlatıp uyutuyordukii anlatamam Gaz sancısı fln kalmıyor ve çok güzel uyuyor 👍🏻