35 günlük bebegm var iki saate bir kaldırıp emziriyorum uyuyor bende uyandırmaya çalışıyorum bir saat emmesini sağlıyorum nazende emziremiyorum az emip tekrar uyuyor ..gündüz uyuyor gece sabaha kadr uyangiz
siz de 35 günlükken ağlayınca mi emziriyordunuz yoksa gece gündüz 2 saate bir kaldırıp mi ?