Demirnisa Merhaba anneler bebeğim 10 gün sonra 4 aylık olucak dogmadigini anlıyorum emiyor 5 dk sonra yeniden emzirmek durumunda kalıyorum 2 gündür 4 aylık olan keçi sütlu arı mama veriyorum ve rahatlıyor doktumra danışmadim sizce birşey olur mu
Oznur_0708 Demirnisa bence danışmadan bişey verme bu zamanlardan geçerken annesütüdoktoru var onu takip ettim kadın çok güzel bilgiler veriyor ve bebekler belli bi zaman memeden ayrılmaz çok emer çünkü arttırmak içinmiş emdikçe srtar büyüdükçe gereksinimi de çok olur yetmediğini düşünme