Kizlar bebegim 5.5 aylik. Tadimlara basladik 2 gündür havuc verdim. Dun hic kakasini yapmadi. Bugun ise yaptiginda toplu igne basi kadar kakasinda kan vardi ve oncesine gore cok fazla mukusluydu. Bu havuca alerji mi demek? Yoksa tadimlara yeni basladigimiz icin mi? Benzer durum yasayan varsa bilgi verebilir mi?