CNN-34 Merhabalar bebeğim 13 aylık olunca işe başlıyacığım memeye çok düşkün uyurken emer tekrar uykuya dalıyor ben haftanın iki günü de gece çalışıyorum gece emmemesi için ne yapabilirim aynı durumda olan varmı
Oznur_0708 CNN-34 bence artık gece öğününe gerek yok büyük bebeğin uykuya geçmesini başka bişeyle destekleyebilirsib