Cgdmltr93 leke miktarının bir önemi yoktur, az bir leke gelmesi bile adetin devamı kabul edilir. Gusül abdesti almak için en belirgin ölçü beyaz akıntıdır. Beyaz akıntı net olarak görüldükten sonra sarı veya kahverengi bir akıntı gelecek olsa dahi adetin bittiğine hükmedilir. Siz imsak vaktine kadar bekleyin, beyaz akıntı gelirse veya kupkuru olur da hiçbir leke gelmezse guslünüzü alır orucunuza niyetlenirsiniz. Beyaz akıntı olması halinde zaten tereddüt yaşayacağınız bir durum olmaz, eğer kupkuru olduğu için abdestinizi alırsanız gün içerisinde kendinizi muhakkak yoklayın, imsaktan sonra lekelenme görürseniz orucunuz zaten bozulmuş olur, lekelenme görmezseniz orucunuzu tutarsınız 🌺