Palestinianbride Bademine satan varsa bana kızmaz umarım ama alanlardan memnun kalanı duymadım canım kullanım süresinin çok kısıtlı olduğunu boşa aldıklarını söyledi.çevremdeki herkes
Evlatkokusu Bademine bende var. 1 kere kullandık. Benim kızım çol hareketli olduğu için satıyorum. Sabit durmayı sevmiyor. 5 aylıkken aldım
hillguzll Bademine benim de var bebe yatmaz çok az kullandı mor renk istersen iletişime geçebilirsiniz (: