Rabia4747 siz dikkatmi çektiniz anneniz falan varsa ya yanına gidin ya çağırın gelsin çünkü psikolojiniz çok yıpranmış sizin
her gün ama her gün bebeğinizle alakalı yapamadığınızla alakalı postlar açıyorsunuz
bizler size sadece yazabiliriz ama sizin yardıma uyumaya desteğe ihtiyacınız var
lütfen biraz sakinleşin biraz kendinize içinize bebeğiniz dönün zaman tanıyın
geçecek iyileşecek toparlayacaksınız acele etmeyin hepimiz yaşadık hepimiz iyi olacaksınız emin olun