Derinminakolay 3 aylık kızım var kafasının üstünde hafif Konak gibi olmuş ne yapmam gerekiyor ilk bebeğim biraz tecrübesizim
Melek_Eymenim Derinminakolay bnmde ilk bebegim zeytn yaginn icine biraz karbonat ekliyorum kafasina suruyorum ve yavasca tariyorum hatta benm bebegimn anlina kadardi simdi az kaldi sukur bide bun konak şampuanı varmis
Damla33 Derinminakolay benimde 3 aylik kizim var aynen az bisey konak oldu zeytinyag surdm kafasina beklettim sonra taragiyla ince olan ters yöne taradim beklettim biraz daha tekrar taradim yikadim sonra azalmisti biraz kesin çözüm mu bilemem ama ins gecer 😊
gulsenkonakli Derinminakolay duştan yarım saat önce bebe yağı sürün, yarım saat bekletin geri geri tarayın ardından duş💐
kerem_imm Derinminakolay banyodan yarım saat 1 saat önce pamukla bebe yağı sürün başın gerisine doğru. Sonra konak tarağı ya da bebek tarağı ile geriye doğru tarayın. Sonra banyo yaptırın. Bunu bir süre tekrarlamak gerekebilir.
Damla33 Derinminakolay onuda suren varmis bnde bebe yag yok diye zeytinyag surdm baktom simdi baya azalmış bi kac yapmaya biter bida cikmazsa tabi 😊
Betujjj Derinminakolay olur biz de bebek yagı sürün bekletin dusa sokun dustan sonra ince uclu tarakla tarayın 3 güne geciyor
ogretmenanne1 Zeytinyagi ve karbonati karistirip sürün tersten tarayin. Bizim konak sorunumuz kalmadi
ALPASLANINannesi Derinminakolay zeytinyagi surup bekletip taradim sonra banyo yatirdim benim oglumun daha da cogaldi doktora goturdum sonunda konak sampuani ile yikamami ve islakken daha saclari geriye dogru taramami soyledi korkulacak birsey degil gececek onlar dedi
AlperinAnasi Derinminakolay zeytin yagi ve karbonatla dustan once sür tara öyle beklet canim yarım saat bi saat falan konak taragi al mutlaka geciyor hemen 2 3 haftaya
hellomom Derinminakolay bize de zeytinyağı ve karbonatı söylemişti bi tanıdığımız. Çok yoktu benim kızım da ama iki defa yaptık bitti gibi bişey oldu.
Portakal Derinminakolay bebeğimin alnına kadar inmişti kaşlarında da vardı hatta saçını zeytinyağladım tarağıyla geriye doğru taradım alnına ve kaşlarınada sürdüm temizleme pmuğuyla geriye doğru sildim geçti twk seferde
Sabriyeilke Derinminakolay ben baslarda zeytin yagi surdum oyle biraz bekleyip yikarken hafif kazidim biraz kalmisti yaz gelincede hergun gun asri yikadim hic bisey surmeden hepsi cikti guzel duralamadigimiz icin oluyormus sampuani kaldigi icin suan hic bisey yok
Ezoli35 Derinminakolay canım konak için linola şampuan kullandım ben hemen geçti doktorumuzda onu tavsiye etti