Ben bir kere 3 aylık korunma iğnesi yaptırdım Kasım ayinda ,aralıkta çok az regl oldum,Mart’ta da Nisan da olmayınca adet söktürücü aldım,bu akşam son tableti alicam ama daha olan bir şey yok sadece belirtileri yaşıyorum,acaba benim gibi bir kere iğne yaptırdıktan sonra adeti duzensizlesen ve adet söktürücü alıp işe yaramayan var mı acaba?adet olamamak korkunç bir şey..