Hangi marka ve hangi bebek arabalarından kullanıyorsunuz hanımlar ya benim ablam da baston tarzında araba vardı bende bebek arabası almadım onu kullanırım diye ama benim bebek 2 aylık onu kullanmam şuan zor bide çift yönlü değil bebeğin yüzünü göremiyosun sürerken bende araba almaya karar verdim ama hangisi daha kullanışlı olur sizce yada almalımıyım önümüz yaz sonuçta baston arabada 6 aydan sonra kullanılıyor diye biliyorum