Merhaba, iş yerim ve evim arası mesafe yürüyerek 10 dakika ve alt katımda kayınvalidem oturuyor ( doğum öncesi bebeği ona bırakır işe dönerim diyordum ama şuan çok güven vermiyor :(. Haziranda iş başı yapmam lazım, 40 gün yıllık iznim var. Yarım gün çalışma hakkımız varmış 2 ay, süt iznini kullanmama şartıyla. Merak ettiğim şey, tüm bunları kullandıktan sonra istediğimz zaman ücretsize ayrılabilir miyiz?? Evde sıkılıyorum ama çocuguma da kıyamıyorum. Maddi olarak zorlanmamak için birikim yaptım. Yerimde olsanız ne yapardınız? Sizler neler yaptınız bu süreçte? Farklı fikirlere açığım, şimdiden teşekkür ederim