Merhaba Anneler,
2.5 aylık bebegime rota aşısı yaptıracağım 2 aylık aşısına gittigimde biz rota yapmiyoruz dendi cabuk bozulan bi aşı oldugu icin o riski almiyoruz dendi karsı eczaneden alıp getirmeyi de teklif ettigim halde nafile, kabul etmedi. Ogluma da menenjit yaptıracaktım o da ayni kategorideymis onuda yapmiyorlarmis. Özellerde ekstra muayene ücreti istiyor aşı haricinde, bu zamanda boşa masraf.
Araştırdığıma göre cogu anne saglik ocaginda yaptirmis. Aranizda benim gibi yanıt alan var mi?