seda_seda 3 aylık olacağız yarın ve en büyük sorunumuz uyku:(( eşim abartıyorsun diyor ama kızım 12 gibi ya bebek arabasında ve memede anca uykuya geçiyor:( 2-3 saatlik uğraş sonunds:( sonrada 2 saatte bir uyanıyor 5 dk emip tekrar uyku.. sabah 8:30 9 gibi uyanıyor 12-2-4-6-8:30 gibi ve ben çok yorluyorum hem de kızımın kaliteli bir uyku uyuduğunu düşünmüyorum... düzeltmem gereken çok şey var, uyku saati, sık uyanması ve kendi kendine uyuması:( bunları nasıl yapıcsm bilmşyorum.. bikaçkez uykusu geldiğinde beşiğine koydum ama mızmızlanıyor sonra da ağlıyor dayanamıyorum halşyle, uyku eğitimini de beceremicem sanırım:(( çok bunaldımm:(((
Emelimsi seda_seda resmen aynı şeyleri yaşıyorux ben de napacağımı bilmiyorum:( biz kucakta gezdirerek uyumaya çalışıyorıx durmuo çünkü:( uyumasıds 11:( sabah 8de ayakta.. çok az uyuyor çok sık uyanıyor:(((
tgc seda_seda uykuya hasret çekiyorum 2 yıldır. ilk kızım meme de uyurdu sürekli kalkar emerdi sabaha kdr tam bıraktı duzelir derken ıkıncı kızım dogdu tekrar başa sardım tam ufaklık uyuyor bu sefer buyuk uyanıyor cok snirli oluyorum yaa
deletedmom4842 seda_seda Bence uyku sorunu o kadar yok sonuçta 3 aylık bir bebek düzen bekleme düzene geçmek içinse şuan erken olur diye düşünüyorum 5. Ayda falan yapabilirsin
Esraalmawlaa Biz 5 aylık olduk hala öyle gece saat başı kalkar uykuya gecmesı ııcın ayakta sallıyorum gecelerı 1 den aşlagı uyumaz
Mrvesn Benim kızım 54 günlük ve sabah 7 de uyanıp akşam 7 ye kadar uyumadığı oluyor. Esnemekten ağzı ayrılıyor ama yine de uykuya dalamıyor bende çok muzdaribim bu konudan 😵
BOLAHENK seda_seda Merhaba şuan aynı durumdayım ve çözüm arıyorum acaba siz nasıl çözdünüz bu sorunu?