Bebegim mayısın 12 de 4 aylık oluyor 3800 doğum şuan kilosu 5400 ne yaptiysam kilo alamadı mama veriyorum ama yemiyor acaba ek gıdaya baslasam çok erken biliyorum ama ne yapacağımı sasirdim doktora gittim durumu anlattım gunde 2 kere mama ver dedi gonderdi doktorun kilo alması için yazdığı mama varmış onun adını bilen varmi