tatlibiranneo Kızlar dün un kurabiyesi yaptık Vita yağlı bilen vardır ama beğenmedim böyle ağızda dağılmıyor bunun kaç saat yoğurulmalı gerekiyor acaba püf noktası nedir
YusufAybars tatlibiranneo bende anlamadım herşeyi tamsa sert olmuş ki😒canım istedi kız 🤤bende antepliyim İstanbul’da yaşıyorum olsa yerdik bayrama da gelemiyozz 🤐